Als enige solo-auteur in deze lijst van drie genomineerden was het net niet gelukt de genomineerden -Marketing aan de top- te verslaan. Auteurs van dat winnend boek zijn Ruud Frambach en marketingauteur Peter Leeflang (zie http://www.managementboek.nl/auteur/4333/peter_leeflang) . AtMost.TV was erbij voor de videoregistratie:.
Wat daar te verwachten van de auteur van het Handboek Online Marketing? Een preview:
De onafhankelijke jury
– Drs. Hans Molenaar, Voorzitter Platform Innovatie in Marketing
– Prof.dr.mr.ir. Sicco Santema (hoogleraar marketing, TU Delft),
– Drs Tim de Boer (directeur Pleon
– Drs. Wil Wurtz (voorzitter CRM Genootschap)
– Drs. Arend-Jan Nijhuis (Programma Manager ING)
– Ing. Bjørn. Hascher (uitgever/hoofdredacteur vakblad ITcommercie)
– Mijke Post (redacteur vakblad Marketing Tribune)
– Egbert Jan van Bel (Beeckestijn Business School)
#0001 of 0001