Januari 2021 heeft LinkedIn voor het tweede jaar op rij LinkedIn’s Top Voices van Nederland bekend gemaakt. Dit zijn leden die de professionele discussie in diverse sectoren aanzwengelen en bepalen. Met hun bijdrages helpen ze leden met het vinden van balans in deze onzekere tijd. Ze deinzen er niet voor terug om het gesprek aan te gaan over belangrijke en soms precaire onderwerpen in hun vakgebied. Hierbij kun je denken aan: relevant blijven in tijden van thuiswerken, diversiteit op de werkvloer, het verkleinen van de loonkloof tussen man en vrouw of hoe het eraan toegaat op de intensive care in tijden van een pandemie.
Maand: januari 2021
LinkedIn poll 2021: Met welke doel gaat u LinkedIn gebruiken in 2021?
LinkedIn poll 2021: Met welke doel gaat u LinkedIn gebruiken in 2021? De ruim 14.000 stemmen gaven een een duidelijk antwoord; het uitbreiden van het eigen netwerk!
De nummer 2 – het updaten van het eigen profiel – is ook iets van het boek Social Selling met LinkedIn uitgebreid behandeld.
Hoofdstuk 7 en bijlage #7001 over de Open for Business feature in LinkedIn
Wat is Open for Business?
Hoe te gebruiken?
Hoofdstuk 5 #5001 en het inzetten en optimaliseren van Sponsored Content op en met LinkedIn
Sponsored content in LinkedIn?
Het inzetten en optimaliseren van Sponsored Content op en met LinkedIn:
Hoofdstuk 4 en bijlage #4000: de geheimen van Personal branding
Hoofdstuk 3 video’s #3002 De SSI-score verbeteren #FAQ #vraag #socialsellingindex
De bijlage voor hoofdstuk 3 met nummer #3002 over het verbeteren van de SSI-score #FAQ #vraag #socialsellingindex.
Waarom de SSI belangrijk is?
Hoofdstuk 3 #3000 uitleg Zero Moment of Truth
Dit artikel legt door middel van animaties het besluitvormingsproces uit op basis van de Zero Moment of Truth