De cover is klaar! Social Selling met LinkedIn! #covertekst #flaptekst

Het praktische leer- en managementboek Social Selling met LinkedIn is uniek in zijn soort. De handzame uitgave biedt de beginnende LinkedIn-gebruiker, als ook de professional, nieuwe (theoretische) inzichten die direct worden omgezet in de praktijk. Het crossmediale en kleurrijke boek helpt een effectieve social selling aanpak te ontwikkelen en ook uit te voeren. Hierbij worden de actuele social selling toepassingen ingezet, gecombineerd en uitgelicht. De bijlagen op de ondersteunende website www.socialsellingmetlinkedin.nl, maken van het boek een crossmediale beleving met als doel: scoren met een werkende social selling mix op en met LinkedIn! Het boek mixt naadloos de vele nieuwe mogelijkheden van contentmarketing, leadgeneratie en social media engagement tot een social selling mix.

Over de auteur

Auteur, ondernemer, crossmediaal marketeer, spreker, blogger en docent Patrick Petersen RDM MA MSc is onder zijn @Onlinemarketeer al jaren een bekende op de sociale media en schreef al meerdere bestsellers op gebied van social media marketing. Extra masterstudies aan de London School of Business and Finance en de Geneva Business School, brachten hem tot diverse integratiemodellen van de moderne online marketing. Dit resulteerde in diverse eigen social (media) selling modellen die hij voor tal van gerenommeerde  organisaties, zoals Heijmans, HTC, Sanoma, MTV, TU Delft, IKEA Nederland en  Nationale-Nederlanden, succesvol in de praktijk bracht. Petersen is door bureau Meltwater verkozen tot een top 10 marketing influencer en genomineerd Social Media Man van het Jaar.

Alle rechten voorbehouden A CLASS BOOKS – www.socialsellingmetlinkedin.nl

Laat een reactie achter